Szerviz

 HYLA SZAKSZERVIZ

Mikor van rá szükség, miben tud segíteni?

Akkor, ha a készülék vagy valamelyik alkatrésze meghibásodott, elkopott, eltörött.

Vagy akkor, ha készülékének karbantartásra van szüksége.

Hozzánk bármilyen Hyla problémával, kérdéssel fordulhat,
szakszerű segítséget kap.

A szervizelés folyamata:

  1. A készülék és/vagy javításra szoruló alkatrész beérkezik központunkba.
  2. A szakszerviz állapotfelmérést készít és javaslatot tesz a szükséges javításokról.
  3. Vevőszolgálatunk ez alapján árajánlatot ad Önnek telefonon.
  4. Az Önnel egyeztetett és igényelt munkálatokat a szakszerviz elvégzi.
  5. Vevőszolgálat értesíti a készülék átvételének leghamarabbi időpontjáról.

Itt megnézheti a HYLA felső rész (motorblokk) karbantartásakor elvégzett munkafolymatot: szerviz munkalap

A szállításra több megoldás is lehetséges:

1. Ha személyesen hozza be a készüléket és nem „sürgős” a karbantartás, akkor bármikor nyitvatartási időben ezt megteheti. A szervizajánlat elfogadása után 24 órán belül megtörténik a karbantartás és utána a készülék átvehető. Ebben az esetben időpont egyeztetés nem szükséges.

2. Ha Ön  aznap szeretné a készülékét elvinni, amelyik napon behozza szervizünkbe, akkor élhet a „sürgős” karbantartás igényével. A sürgősségi felár a szolgáltatási díj 30%-a. Ebben az esetben időpont egyeztetés szükséges! Kérjük hívjon minket és jelezze mely időpont lenne Önnek a legmegfelelőbb.

3. Ha nem tudja személyesen behozni a készüléket, akkor választhatja a háztól-házig szervíz szolgáltatást.  Önnek ki sem kell mozdulnia a lakásából, a DPD futárszolgálat elhozza hozzánk készülékét és a szervizelés után vissza is viszi. A szállítás díja központunkba: 2550 Ft, vissza lakásába: 2100 Ft (átutalással). Ebben az esetben is be kell csomagolni a gépet és “törékeny” felirattal ellátni. Fontos! A készüléket mindig a talpára állítva kell becsomagolni és ennek irányát a dobozon feltüntetni a szállító részére.

A szolgáltatás igénybevételét jelezheti e-mailen: info@hyla.hu vagy telefonon: 1/481-0776 az Önnek megfelelő időpont megjelölésével, pontos adatai (név, cím, telefon) megadásával. 

Ha segítségre lenne szüksége vagy kérdése lenne még, kérjük hívjon minket bizalommal.

Vevőszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére Központunkban.

 Tel: 1/481-0776;

 

 Vissza