Amega szállítási problémák

RMA Problémák

Csak Online Hitelkártyával vásárlóinknak

 

Tisztelt Ügyfelünk/BA, az Amega megtett mindent annak érdekében, hogy rendben megkapja ezt a szállítmányt.

Ugyanakkor, ha úgy érzi, hogy valami eltérés van a visszaigazolás, és a megkapott áru között, kérjük a BA nevét, és / vagy számát és hívja az

 

AMEGA Ügyfélszolgálatát a UK 442081231913 telefonszámon, illetve SKYPE: amega.global.llc skype vonalon érheti el

 

Kérjük, olvassa el tájékoztatónkat a vissza áruk visszatérítési / Garancia és csere eljárásairól.

Ezen követelményeknek kell meg felelniük, Amega BA ügyfeleinek, a kérelmek kezdeményezéséhez.

Kérjük, tartsa meg az eredeti CRN számát és / vagy a BA ID számát és a csomagolási listát, illetve a vásárlást igazoló dokumentumokat.

 

Eljárások kifogásolt szállítmány esetén (Csak online hitelkártyával vásárló ügyfeleknek) Kérjük, látogasson el www.eamega.com honlapunkra, és nézze meg Amega részletes visszatérítési politikáját.

 

Sérült termék (Az áru kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül hívja az Amega ügyfélszolgálatát)

1.)               Készítsen jól látható, világos digitális fényképeket a sérülésekről és küldje el mailben a customercare@eamega.com e-mail címre.

2.)               Nem szabad azonnal visszaküldeni a terméket. Az Amega először megvizsgálja a jelzett hibákat és visszajelzést ad, ha visszaküldésre van szükség, tanácsot ad a visszatérítési eljárásokra.

Hibás szállítás  (Az áru kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül hívja az Amega ügyfélszolgálatát)

1.)        Kérjük, hasonlítsa össze a megérkezett tételeket a Csomagolási listát / Vevői rendelést és erősítse meg a hibás tételek szállítását.

2.)        Tartsa a termékeket az eredeti csomagolásában, és hívja az Amega ügyfélszolgálati központot, majd kövesse tanácsaikat.

Hiányos szállítás  (Az áru kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül hívja az Amega ügyfélszolgálatát)

1.)                Hiányzó egész tétel esetén, kérem, hasonlítsa össze a leszállított tételeket a Csomagolási listát / Vevői rendelést és erősítse meg a hiányt.

2.)                Hiányzó darabszám esetén ellenőrizze az alkatrészeket, illetve a hozzátartozó kézikönyvet (ha van ilyen).

3.)                Amennyiben eltérés tapasztalható a rendelt tételek és az eredeti csomagolásban található tételek között, hívja az Amega ügyfélszolgálatot és kövesse tanácsaikat.

Rendelés törlése: (Ügyfeleknek / Első. alkalommal regisztráló BA-nak: – Az áru kézhezvételét követő 7

munkanapon belül faxon vagy e-mailen kell jelezni az Amgea-nak.)

1.)                Tartsa a termékeket az eredeti csomagolásában, az Amega Ügyfélszolgálat fogja nyomon követni az Ön kérését.

2.)                Lemondás a “helyes Megszabadítás áru” lehet elfogadni visszatérítéssel terméket vásárol csak. Az Ön által külsős céggel intézett szállításért fizetett Szállítási költségeket és / vagy adókat; amit a kezdeményező előre kifizetett a cég nem téríti vissza. Az ügyfeleknek / BA-nak az Amega gondoskodik és fizeti a saját futárszolgálattal intézett menettérti szállítást vagy használja Amega gyűjteményéből szerek. Visszatérítés feldolgozása (ha van ilyen) akkor történik meg, ha az Amegához megérkezett a visszaküldött termék.