RMA Problémák
Csak Online Hitelkártyával vásárlóinknak
Tisztelt Ügyfelünk/BA, az Amega megtett mindent annak érdekében, hogy rendben megkapja ezt a szállítmányt.
Ugyanakkor, ha úgy érzi, hogy valami eltérés van a visszaigazolás, és a megkapott áru között, kérjük a BA nevét, és / vagy számát és hívja az
AMEGA Ügyfélszolgálatát a UK 442081231913 telefonszámon, illetve SKYPE: amega.global.llc skype vonalon érheti el
Kérjük, olvassa el tájékoztatónkat a vissza áruk visszatérítési / Garancia és csere eljárásairól.
Ezen követelményeknek kell meg felelniük, Amega BA ügyfeleinek, a kérelmek kezdeményezéséhez.
Kérjük, tartsa meg az eredeti CRN számát és / vagy a BA ID számát és a csomagolási listát, illetve a vásárlást igazoló dokumentumokat.
Eljárások kifogásolt szállítmány esetén (Csak online hitelkártyával vásárló ügyfeleknek) Kérjük, látogasson el www.eamega.com honlapunkra, és nézze meg Amega részletes visszatérítési politikáját.
Sérült termék (Az áru kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül hívja az Amega ügyfélszolgálatát)
1.) Készítsen jól látható, világos digitális fényképeket a sérülésekről és küldje el mailben a customercare@eamega.com e-mail címre.
2.) Nem szabad azonnal visszaküldeni a terméket. Az Amega először megvizsgálja a jelzett hibákat és visszajelzést ad, ha visszaküldésre van szükség, tanácsot ad a visszatérítési eljárásokra.
Hibás szállítás (Az áru kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül hívja az Amega ügyfélszolgálatát)
1.) Kérjük, hasonlítsa össze a megérkezett tételeket a Csomagolási listát / Vevői rendelést és erősítse meg a hibás tételek szállítását.
2.) Tartsa a termékeket az eredeti csomagolásában, és hívja az Amega ügyfélszolgálati központot, majd kövesse tanácsaikat.
Hiányos szállítás (Az áru kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül hívja az Amega ügyfélszolgálatát)
1.) Hiányzó egész tétel esetén, kérem, hasonlítsa össze a leszállított tételeket a Csomagolási listát / Vevői rendelést és erősítse meg a hiányt.
2.) Hiányzó darabszám esetén ellenőrizze az alkatrészeket, illetve a hozzátartozó kézikönyvet (ha van ilyen).
3.) Amennyiben eltérés tapasztalható a rendelt tételek és az eredeti csomagolásban található tételek között, hívja az Amega ügyfélszolgálatot és kövesse tanácsaikat.
Rendelés törlése: (Ügyfeleknek / Első. alkalommal regisztráló BA-nak: – Az áru kézhezvételét követő 7
munkanapon belül faxon vagy e-mailen kell jelezni az Amgea-nak.)
1.) Tartsa a termékeket az eredeti csomagolásában, az Amega Ügyfélszolgálat fogja nyomon követni az Ön kérését.
2.) Lemondás a “helyes Megszabadítás áru” lehet elfogadni visszatérítéssel terméket vásárol csak. Az Ön által külsős céggel intézett szállításért fizetett Szállítási költségeket és / vagy adókat; amit a kezdeményező előre kifizetett a cég nem téríti vissza. Az ügyfeleknek / BA-nak az Amega gondoskodik és fizeti a saját futárszolgálattal intézett menettérti szállítást vagy használja Amega gyűjteményéből szerek. Visszatérítés feldolgozása (ha van ilyen) akkor történik meg, ha az Amegához megérkezett a visszaküldött termék.